03 January 2010

Kembali

Haha dah lama aku tak update blog ni, bukan apa, jadual hidup aku agak padat, macam milo fuze tu. Lagipun masa untuk aku online kurang luas kerana aku malas betul nak online, cuma check facebook lepastu off, kalau online lama2 pun malas nak asah pensel tulis blog ni. Okaylah mulai hari ni aku akan cuba untuk update dengan lebih kemas blog ini, maklum lah semester baru dah bermula so aku akan lebih banyak masa untuk online lepas waktu kelas, itupun kalau aku sedar tentang kewujudan blog ni. Kalau ada reminder kat phone suruh update blog kan senang, takpun ada notification kat facebook macam ada orang write kat wall post tu. Haha. For the follower, terimasih sebab sudi ikut aku, kan aku dah cakap, bukan nak pergi mana-mana pun, nak lepak dekat-dekat je, yang korang nak ikut jugak buat ape?

Walaupun dah delay 3 hari, aku tanpa segan silu ingin mengucapkan

HAPPY NEW YEAR
BOOM BOOM BOOM CIKEBOOOM

2009 was great, so make this year greater

Bak kata Uncle Ben pakcik Spiderman, "With great power, comes great responsibilities"
So marilah kita bersama-sama menyambut kedatangan tahun baru penuh dedikasi dan transformasi

p/s : Jangan main mecun, nanti terputus jari macamane nak syampu rambut?

No comments:

Post a Comment